Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 13:48   #39
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

har 4*4 hele tiden, og den er mye letter å kontrolere om den først skulle ha sluppet.
Mange som ikke vet hva de skal gjøre om den slipper.
Stor forskjell på 4*4 og "vanlig" biler. ofte på vanlige skal man jo trø inn clutshen om jeg gjør det på4*4 så kan jeg love at jeg er i stor trøbbel


Jeg følere meg mye tryggere i denne en stasjonsvogna, for at vi sitter litt høyere opp og at vi har høy og lav gir og 4*4. Så jeg vet at jeg kommer meg hjem hver dag

Jupp, det er nok der det ligger...folk aner ikke åssen de skal håndtere en stor bil, eller i det hele tatt en firehjulstrekker...

Er selv glad i å sitte høyt jeg. Føles tryggere, og man har oversikt. Hadde som sagt en BMW X5, som jo er en stor SUV. Nå kjører jeg i en Tiguan, som er på størrelse med BMW X3, og andre mellomstore SUV.

Kan trygt si at det føles bedre enn når jeg en skjelden gang er ute med mannens Porsche... Den føler jeg jo at jeg subber rompa i asfalten i

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat