Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 10:22   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer og småbiler - tell me why?

Vi har en stor og en liten bil, og jeg har brukt lenger tid på å venne meg til å kjøre den store enn jeg brukte med den lille. Det går mest på manøvreringsegenskapene, lillebilen vår snur på en femøring. Men med litt øvelse har jeg etterhvert blitt rimelig god på å lukeparkere stasjonsvogna også. Men skal jeg inn til Oslo og er usikker på parkering, velger jeg den lille, da er det større sannsynlighet for at jeg finner en parkeringsplass. Alle de store lukene er nemlig opptatt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins

Sist redigert av Adrienne : 19-02-09 kl 06:49.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat