Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-21, 13:03   #88
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det kommer jo litt an på hvordan det var tenkt at foreldrene skal betales. Jeg antar at Ropstad har tenkt noe sånt: "Hvis mor og far skal pusse opp og det blir kostnader, så betaler jeg inn en andel på dette. Det er jo naturlig når jeg er folkeregistrert der." Og det var kanskje intensjonen, men så har de aldri pusset opp eller aldri "spurt om penger".

Ikke at det gjør handlingene hans noe riktigere.

Min forståelse er at det var avtalt at Ropstad skulle dekke en del faste kostnader "hjemme" for å slippe fordelsbeskatning. Så konkluderte smk (feilaktig) med at Ropstad ikke skulle fordelsbeskattes uavhengig av om han betalte noe til foreldrene, så da avtalte han med foreldrene at han ikke skulle betale noe likevel.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat