Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-21, 12:41   #87
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Om han hadde betalt hos foreldrene hadde også vært temmelig uetisk, mener jeg. Det er liksom så smålig å skulle avtale ikke-reelle betalinger til foreldrene sine for å unngå skatt. Det tyder jo på at planen hans var å betale mindre enn han ville betalt i skatt slik at han tjente på dette.

Det kommer jo litt an på hvordan det var tenkt at foreldrene skal betales. Jeg antar at Ropstad har tenkt noe sånt: "Hvis mor og far skal pusse opp og det blir kostnader, så betaler jeg inn en andel på dette. Det er jo naturlig når jeg er folkeregistrert der." Og det var kanskje intensjonen, men så har de aldri pusset opp eller aldri "spurt om penger".

Ikke at det gjør handlingene hans noe riktigere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat