Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 23:23   #62
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Nåja. I 2018jobbet jeg med influensa og 40 i feber. Ble til slutt 50% sykemeldt etter 5 uker. Da hadde jeg fått lungebetennelse. Jeg var uunnværlig fordi vi var 3 ansatte, kollega var gravid og sykemeldt med prolaps og nr tre var nyansatt, fresh out of studier, og om ikke jeg sysselsatte ham og fakturerte selv, så ville ingen av oss få lønn.

Spnn prinsipielt mener jeg at man skal holde seg hjemme om man er sylta og kan smitte andre. Men i visse situasjoner er det ikke mulig. Dessverre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat