Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-21, 09:40   #28
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når endret du folkeregistrert adresse?

Da jeg var ferdig studert, 22 år gammel. Det ble mest tungvindt, for vi bodde der bare 4 mnd. Da var det å styre med endring igjen...

Mine barn er fortsatt folkeregisteret hjemme. Eldste på 22 endrer nok adresse snart. Hun og kjæresten har flyttet ca 45 min hjemmefra og hun har et år igjen på studier, mens han har jobb der i minst 2 år. De skal nok bo der de bor nå iallefall et par år.
Nesteldste på 20 holder på å flytte inn med ei venninne, men tror hun beholder adresse her til hun er ferdigstudert. Nå skal hun jobbe og ta opp fag.

Jeg trodde det var slik at når man giftet seg så måtte begge ha samme adresse i folkeregisteret. Det var iallefall det jeg hadde hørt, men vet om iallefall et tilfelle der ektefeller hadde/har forskjellige adresser.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat