Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-21, 12:21   #27
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg - hvilket parti

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Selv er jeg jo aktiv i Arbeiderpartiet, men håper på et stort SV også. Når det gjelder dette med NATO og EØS og SV så er det saker de ikke akkurat kjører på med. Jeg vet det står i programmet og jeg vet også at mange i partiet ønsker det vekk. Fordi de ser at det er litt utdatert på et vis og skremmer potensielle velgere bort. Helt enig med et parti er man jo aldri. Man kan også engasjere seg i det partiet man er mest enig med og påvirke innenfra. Alle parti skulle hatt flere engasjerte medlemmer!

Ja, "de fleste vil ha vekk" motstanden mot NATO og EØS i SV (og Rødt vil ha vekk "revolusjon" fra sitt program. Moxnes prøvde jo iherdig for 2 år siden (ok, litt usikker på tallet?) å få det vekk, men mislykkes)

Her er forresten en artikkel i Aftenposten som nærmest er "spesialsydd" til deg: "Sliter du med å se forskjellen på politikken til Rødt og SV? Her får du litt hjelp"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat