Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-21, 10:14   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Muligens pakken var for stor for postkassen og de har tastet feil kode på hvorfor den ikke ble levert. Eller så var posten slått til igjen med en vi prøvde å levere men det gikk ikke der de ikke engang har prøvd å levere.


Pakken er ikke for stor, det er bare en liten ting. Det har hendt tidligere at jeg har fått beskjed om at en pakke ble forsøkt levert, men ingen var hjemme (og så har jeg vært hjemme hele tiden). På den annen side har jeg opplevd at postmannen har ringt på døra og levert en for stor pakke personlig heller enn å ta den med tilbake slik at jeg må hente på posten, så man kan jo si at det jevner seg ut servicemessig. Uansett ikke så mye å gjøre med det nå, jeg får bare hente den i morgen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv