Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 17:01   #51
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Jeg kan bare gjengi et par av svarene mine i tråden fra 2013, akkurat det samme gjelder i dag.
Jeg hadde blitt muggen dersom en av mine venner lot sin partner lese vår private kommunikasjon, uansett hvor uskyldig den skulle være.
Greier som er felles for a/s Familien kan vi enten videresende eller kommunisere muntlig om.


Fra tråden i 2013:

Nei gudbedre. Det kunne ikke falt meg inn å la han få mine passord og innlogginger like lite som det kunne falt meg inn å prøve meg på noen av hans.
Her i huset er vi heldigvis skjønt enige om å la private ting i fred, og det gjelder både pc, brett, telefon og vanlig post.

Jeg stoler også på mannen min, og regner med han ikke holder på med lite stuerene greier på mail, FB eller telefon.
Jeg har derfor ikke noe behov for en teoretisk tilgang til hans private saker.

http://www.foreldreportalen.no/forum...rtrolig&page=5

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat