Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 15:10   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

DEt hender, men ikke til vanlig, og bare når den andre har bedt om det, typisk når vi kjører bil, den ene kjører og den andre passer mobilene, og klassisk når vi kjører på sommerferie så "jobber" mannen likevel, så han ber meg sjekke de epostne som kommer for å se om det er noe han må svare på. Jeg referer da til hvem som har svart på hvilket topic, og leser høyt om han ber om det. Kjører jeg så sjekker han når et plinger inn meldinger, og leser dem til meg. Det er gjerne svar på jeg ahr skrevet noe om hvor langt ie r kommet til hhv min og hans familie

Resten av året videresender vi elelr sender skjermdump om det er noe det er greit at den andre vet.

Jeg kan altså passordet på mobilen hans, nettopp fordi jeg skal sjekke isse mailene hans hver ferie, ikke bedre enn at han gjerne må minne meg på det hvert år da rett nok, men det ville aldri falt meg inn å sjekke uten at han ba om det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat