Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 14:49   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Nei, det gjør vi ikke. Men mannen er ofte pålogget både facebook og e-post på pc-en på kjøkkenøya, så det er synlig der for dem som går forbi hvis det f.eks dukker opp noe på messenger. Men jeg leser det aldri. Den eneste gangen han er veldig påpasselig med det er før jul, siden det kan komme noen julegavehenvendelser (av samme grunn sender jeg aldri meldinger til mannen om julegaver til ungene eller annet privat på messenger, da bruker jeg SMS). Jeg kunne også ha klikket meg inn på hans e-post og lest, når den er åpen på PC-en, men det faller meg ikke inn. Telefonen hans har jeg ikke tilgang til, og heller ikke han til min. Han ber meg noen ganger sjekke, hvis det kommer meldinger mens han kjører bil, som han mistenker kan være viktige. Og dikterer hva jeg skal svare. Da må han låse den opp med fingeravtrykk først.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-08-21 kl 15:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat