Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 13:20   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du og din partner hverandres mail/sms/Messenger etc?

Det hender jo feks at jeg ser på klokka mi at jeg får en melding som bør svares på mens det er upraktisk, og da kan jeg godt be mannen gjøre det. Men ikke privat kommunikasjon, mer type skolen spør om noe, foreldrene til en av eldstes venner osv. Jeg har virkelig ingenting han ikke kunne sett (annet enn jobbmail osv da), men det er jo heller ingenting som er interessant for ham. Eposten min er kun ordrebekreftelser, sendingsinfo, nyhetsbrev og den type ting, ingenting personlig. Det samme gjelder sms. Messenger er litt annerledes, men det er ikke noe spennende der heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat