Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-21, 14:12   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #11

En tur innom skolen til minsten. Jeg har jo vært innom der sikkert ukentlig, sånn i snitt, i snart 13 år nå, og det er rart og trist å ikke være det nå for tiden. Men i dag måtte jeg dit for å signere noe. Den er så fin og varm og hyggelig å komme til, og jeg måtte smugtitte inn til ungdomsskoleelevene som satt så fint og jobbet sammen og noen småtasser drev og løp fra seg i skolegården og en ungdom satt på trappa og hadde musikkøvelse med å sitte der og spille gitar, og biblioteket er varmt og hyggelig som alltid og så få stå på kontoret (med munnbind og mange meters avstand) og skravle til de fine folka.

Skjønner godt at minstemann omtrent kastet seg ut av rommet og gjennom dusjen og i klærne for å dra på skolen, det øyeblikket han fikk vite at han var ute av ventekarantene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv