Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 17:01   #19
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har du søkt på en stilling og blitt ansatt i en annen? Ypperlig sak for fagforening. Og alt det andre...


Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det har jeg også opplevd, Bobbelur. Det stod pedagogisk assistent i stillingsannonsen, men de mente de bare skulle ansette en assistent. Så jeg gikk ned masse i lønn og ble lønna som ufaglært etter mange år i bransjen. Skikkelig kjipt, og det ødela hele forholdet mitt til arbeidsplassen. Slutta der for jeg orka ikke mer.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bobbelur: Hva står i kontrakten? Er du organisert?

Jeg er organisert, og jeg har tatt kontakt med htv her om det; vi snakket på telefon i dag og han syntes det var en interessant vri på det hele.
I kontrakten står det fagarbeider, men det var en vernepleierstilling jeg søkte på. Og jeg tenkte ikke over det der og da, for jeg visste at jeg kom til å ha fagarbeiderlønn frem til jeg har gjort unna alle eksamener og fått autorisasjonen. Men i og med at personal har gjort den om til fagarbeider... så følger det visst ikke automatisk at jeg blir vernepleier når jeg er ferdig. Sier dem pr epost. Når jeg spurte om lønnsnivå når utdanningen er ferdig, for jeg trengte det i forhold til finansieringsbevis. Som jeg heller ikke får.

I oppsummeringen til hovedtillitsvalgt sa jeg at dersom kommunen gjør dette problematisk så gidder jeg ikke. Da er de ikke interesserte i å beholde kompetansen de har og jeg flytter.

Som jeg har lyst til uansett altså... Jaja. Grine litt ferdig og så bite tenna sammen og stå i det.

Bobbelur er ikke aktiv