Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-20, 16:57   #27
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En hyllest til faghandelen - fortell om dine favoritter!

Drivstua ja! Der handler jeg fordi kvaliteten er veldig god og kunnskapen bra. I tillegg er de veldig gode på oppsatser og buketter.

I Trondheim synes jeg vi har flere dyktige farvehandler. Jeg har super erfaring med allerede nevnte Trønsdal, Østerlie og Reinaas fargehandel. Sistnevnte er bedre enn de to første på interiørmaling og både Østerlie og Reinaas fører alt i fancy tapet og har mye kunnskap rundt det også.

Jernia Eggen. Eneste stedet jeg vet om der man fremdeles kan kjøpe skruer og teglsteinsstifter i løs vekt.

M. Sommer. Det er en possementsforretning der man får kjøpt knapper, heklenåler, broderingssakser osv. En liten institusjon i Trondheim by!

Rom til rom. Møbelforretning som selger dyre designmøbler. Servicen er super og kunnskapen god.

Gola. De selger fantastisk hjemmelaget gelato og argentinske empanadas.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat