Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-20, 12:30   #12
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til faghandelen - fortell om dine favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har alltid fått svært god service hos nerdebutikkene Games Workshop og Outland i Oslo sentrum. Det er verdt det å legge igjen alle pengene der når man skal kjøpe bøker eller brettspill, i stedet for å støtte opp under kjedebutikker med betjening som ikke aner hva de selger (som er erfaringen min fra bokhandlene på Oslo S - hvor det ellers er lett for meg å handle).

Hos Games Workshop hilste de sønnene mine med navn når de kom innom - og de var ikke der mer enn et par ganger i året.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat