Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 21:03   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetips egne barn 16 og 18 år (gutter)

Mine 14 og 17 får tur og kamp til Liverpool. Det er andre gang de får tur med familien i julegave, det er også eneste gaven til oss voksne. Yngste vet jeg får en Gantgenser av en av besteforeldrene (Jeg må stå for beskaffelsen). Eldste ønsker seg genser eller noe fra Stone Island, men det må han nok skrape sammen selv fra penger han får og kanskje litt til.

Hadde de ikke fått dyr tur hadde jeg vurderte noe av dette; airpods (en har ikke og en har kun en som virker), Apple TV eller en tv på rommet (yngste, eldste har).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 01-12-19 kl 21:30.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat