Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-24, 22:01   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lineær TV for tiden, samme program i reprise i helgen?

Jeg lurer på om det det har vært slik lenge, og jeg ikke har tenkt på det, eller om det er et nytt sparetiltak ved flere kanaler nå at samme program går både i ukedagene og i helgen? Jeg mener ikke fortsettelse som serie eller Farmen og 71 grader Nord, som går flere ganger i uken, men nøyaktig samme program.

Nå i kveld kom først "Spillet" på TV2, det så jeg i går, så jeg byttet til NRK. Det kom Bakemesterskapet, og der hadde jeg alt sett den første episoden som kom i dag. På TV Norge dukket Else opp og også der hadde jeg om ikke sett alt, så observerte jeg at det var samme program som vi (dvs mannen) zappet forbi i uken som gikk. YLVIS sitt program gikk også tidligere i uken.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat