Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-17, 11:54   #82
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg fortsetter å provoser jeg da.
De fleste her sier at de ikke har noe problem med at avkommet tar yrkesfag og fagbrev som utdanning. Også nevner men gjerne en bekjent eller slektning med håndverker fagbrev som tjener godt. Er det like greit om de går renhold, barne og ungdomsarbeider, frisørlinja eller tar fagbrev som servitør?
Tunge yrker med lav lønn.

Jeg har ei som skal bli barne og ungdomsarbeider, det er helt greit det, men jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg oppmuntrer henne til å gå videre for å bli barnehagelærer.



Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Og så tror jeg man skal være litt forsiktig med å tenke at de med "godt hode" automatisk bør inn på studiespes.

Enig. Det finnes lærere på yrkesfag som tenker at enkelte er for smarte til å gå yrkesfag, det syns jeg er litt rart.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat