Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-23, 12:00   #17
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Betale for Meta?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men blir det et større problem hvis vi aktivt samtykker til det som vi egentlig har akseptert at de har gjort hele tiden? Slik jeg ser det er den største forskjellen at vi nå har mulighet til å reservere oss mot en praksis som vi tidligere har vært nødt til å godta, hvis vi skal kunne bruke tjenesten (ved å betale selvsagt, det er jo reklamen de lever av). Og sånn sett en forbedring. Men vil gjerne ha det forklart om jeg har misforstått hele greia og blitt lurt ..

Jeg tenker det er forskjell på at de gjør noe de ikke har lov til, som jeg vet at de gjør men ikke har samtykket til, og på at de gjør det med mitt samtykke.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for å slette kontoene mine akkurat nå. Har deaktivert FB-kontoen. Når det gjelder Instagram kommer jeg meg nå ii appen ikke forbi å enten betale eller samtykke. Jeg har derfor foreløpig slettet appen. Så kjøper jeg meg litt tid til å se hva som blir fortsettelsen på dette. Det var en sak på NRK for noen dager siden om dette, der flere eksperter mente at det ikke var lovlig å kreve samtykke eller en så stor betaling. Finner dessverre ikke lenke til denne nå.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat