Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-17, 18:41   #40
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterstøvler til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

UGGs har jeg heldigvis ikke hørt noe ønske om så langt. Tror ikke det er noe 12-åringen har noe særlig bevisst forhold til, for det har aldri vært nevnt eller snakka om. Har ikke sett det på noen av vennene hennes heller. Mulig at et par av dem har hatt noen etterligninger på ett eller annet tidspunkt, men det har i alle fall ikke vært noe tema.

Her går "alle" med UGGs når det er for kaldt med joggesko. Heldigvis virker det ikke som de er opptatt av at det skal være ekte UGGs, for jeg har bare sett kopier. Selv pleier jeg å kjøpe Lille Vinkel sine kopier når de er til halv pris på senvinteren, til neste sesong. Har vært heldig og truffet med str hver gang.

I år har jeg arvet Ullungens fra i fjor, som er for små til henne. Jeg synes ikke de er fine, men de er veldig behagelige å stikke føttene nedi når det er skikkelig kaldt. *comfortjunkie*

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat