Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-10, 00:11   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jomfru-tur" til Syden

Det finnes en del hopp-på turer i mai, men du skal bare være klar over at 5 er ofte en for mye for charterselskapene. Så ikke like lett for 5 som for 4. Men meld deg på f.eks. Ving nyhetsbrev, de har gode priser på turer som er litt frem i tid og spesifisert. I mai er det ofte gode tilbud siden det er før toppsesongen begynner.

Jeg hadde ikke hatt skrupler med og reise sent i svangerskape så lenge du har et normalt svangerskap, ikke født mye for tidlig tidligere og legen sier at det er greit. Selv reiste jeg til Spania i uke 34 og 35 og hadde det kjempeflott, måtte bare passe på og ha med legebekreftelse på terminen sånn at jeg var sikker på å få komme med flyet hjem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat