Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 09:55   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Hvilke er de beste netshop sidene? Jeg har brukt Boozt, Zalando, Pepperberry og Amazon. Hvilke andre fins, og kan anbefales?

Jeg bruker Ellos mest. De har et veldig godt og stort utvalg av merkevarer og mye fint i egne brands. Dessuten gir de gode rabatter. De har også en outlet hvor man kan få helt eksepsjonelt bra priser.

Zoovillage har jeg også brukt en del. Det er mer en ren merkevarebutikk, men med gode rabatter. Har kjøpt Rodebjer og Odd Molly på 70% salg blant annet. Rask levering rett på døra og tilbyr betaling på giro.

Miinto har stort utvalg, men der har jeg litt blandet erfaring. Av og til så har ikke butikken man bestiller fra varen lenger.

Brandos har jeg også brukt. Helt grei nettbutikk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv