Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-18, 01:11   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppførsel på teater?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Helt enig! Jeg blir skikkelig muggen av folk som ikke har lært å t hensyn, og som dermed lærer ungene sine samme uvane.

Nylig var jeg på kulturskolekonsert, og jeg gir egentlig fullstendig blaffen i om guttungen bakerst som hoppet av og på stolsetet, og som lå og trommet og dunket og snakket høyt var en bror eller fetter; når ungene stiller alene på scenen med klarinetten sin, så må du enten sørge for at han er stille eller gå ut. Sorry, men han ødela for så utrolig mange.

Huff, nå kom jeg på en hendelse på en kulturskolekonsert jeg var på en gang. En elev ca i 11-12-årsalderen skulle spille solo, og var tydelig kjempenervøs. Hun var kommet i gang, det gikk bra, hun spilte fint og begynte å slappe av, da mobilen til en voksen mann på første rad begynte å ringe HØYT. Og det tok evigheter før han fikk fisket den fram og skrudd den av. Den stakkars jenta kom helt ut av det, og måtte begynne på nytt. Hun kom seg igjennom stykket, men var tydelig på gråten hele tiden. Jeg hadde fryktelig vondt av henne og kunne filleristet idioten som ikke hadde skrudd av lyden. Sånt går faktisk ikke an.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat