Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-18, 21:38   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppførsel på teater?

Jeg har hatt samme opplevelse. Sist vi var på kino og så tegnefilm, så ble det pratet så mye rundt i hele salen at det ødela mye av opplevelsen. Og da hadde vi valgt originalversjonen med engelsk tale nettopp for å slippe de minste ungene.

Jeg kan ikke huske at dette var noe problem for noen år siden. Eller hadde jeg bare mindre barn da sånn at jeg ikke ble plaget av ståk? Men jeg tror egentlig ikke det, for mine unger har aldri vært særlig bråkete ute blant folk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat