Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-07, 02:14   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.052
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store kalkuntråden

Nydelig, Mim. Lite sausetips: sist jeg lagde kalkun (det er noen år siden nå), klippet jeg av vingetippene (som aldri blir spist uansett) og brukte disse, og halsen, til å koke kraft (mens kalkunen stekte) som ble basis for sausen. Det var masse annet godt i sausen, altså; brunet innmat, og sjy fra grundig stuffet kalkun, og vin og fløte og smør og greier, så det er ikke sikkert kraften gjorde det største utslaget, men sausen ble i alle fall veldig god. Husker jeg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat