Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 11:54   #51
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Og apropos gluten: Det er faktisk usikkerhet om det er gluten som faktisk forårsaker det som kalles ikke-cøliakisk glutensensitivitet. Det har vært forsket på dette en liten stund nå, og det er funn som tyder på at det kan være fruktaner som er årsaken til mage-tarm problemer. Grunnen til at mange tror det er gluten de reagerer på er at de blir bedre ved å kutte ut hvete, rug og bygg, men dette er også matvarer som inneholder fruktaner.

Dermed er det åpenbart at Nordstrand driver med synsing.

Jeg kan kanskje også legge til at hun framstår som bedreviter og snakker ned normalt sunt norsk kosthold. Dette har jeg ikke lest meg til, for å si det slik. Jeg var i utgangspunktet positiv til henne, men med en gang jeg fikk litt bedre kjennskap til henne ble jeg betenkt, det er ikke greit å problematisere normal sunn mat i den grad at det grenser til det hysteriske, som jeg vet at hun har gjort.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat