Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 19:27   #24
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor tror du at AP gjorde det så dårlig i valget?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

For min del så har den siste tidens streiker og arbeidskonflikter både hos lærere, lokførere, sykepleiere og leger gjort at arbeiderpartiet sin totale unnfallenhet i å være en garantist for at folk skal ha anstendige arbeidsvilkår gjort at Arbeiderpartiet ikke har troverdighet lenger som "partiet som er pragmatisk i utførelse og som har en klar målsetning om at velferdstaten skal bestå".

Da Spekter forsøkte å sette arbeidstakereettighetene tilbake til 1890-tallet så kom det ingen støtte fra Arbeiderpartiet. Jeg tror Ap mistet titusener av stemmer blant helsepersonell.

Enig i dette. De støtter ikke lærere, heller, men jeg kunne tilgitt dem det om de hadde en bedre oljepolitikk, miljøpolitikk og flyktningepolitikk. For like H, rett og slett.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat