Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-17, 17:35   #57
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, altså til gjengjeld har jo jeg tenkt å leve mye kortere enn dere andre, så jeg tar min flykvote ut på færre år.

og Jeg pleier å si at jeg har gjort mitt mht å være miljøvennlig, for jeg har resirkulerte barn. Å ikke produsere flere mennesker som kan befolke verden, men velge barn som allerede er født er veldig miljøvennlig.

Ellers er 2017 dessverre ikke et år hvor jeg flyr lite, tvert i mot. I år skal jeg fly veldig mye mer enn vanlig. I tillegg flyr jeg en god del i jobben (selv om vi forsøker å ta mest mulig over Skype).

Jeg forsøker å kompensere på andre områder.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat