Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-18, 09:20   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.139
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva likte konfirmanten (eller ikke-konfirmanten) din best?

Poden vår ønsket ikke konfirmasjon av noe slag, men syntes det hørtes hyggelig ut med en familiemiddag, som jeg foreslo fordi jeg hadde lyst til å samle familiene våre, noe vi ellers aldri gjør. Vi skal ha middagen på restaurant om et par uker, så jeg kan eventuelt fortelle etterpå hva han syntes om det hele. Han har ikke vært i noen konfirmasjoner, og virker lite interessert i gaver (han klarer ikke komme på noe han ønsker seg, men er enig i at det alltids er greit å ønske seg penger), så om det blir mindre gaver med en sånn feiring enn med en faktisk konfirmasjon, så er ikke det noe som spiller noen vesentlig rolle.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat