Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-24, 08:56   #46
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er også enig i at de som er interessert i kongelige og kjendiser er en del av drivkraften, men jeg tror også dette er interessant for de som er stappa full av konspirasjonsteorier

Egentlig har jeg sverget på å ikke skrive fra mobil, men løfer er vel til for å brytes? Må bare svare på mine egne innlegg for å utdype.

Jeg er ikke uenig med deg i det du skriver om den britiske tabloidpressen, de kongelige og at folk liker "sladder". Men jeg tror vi ser på noe med med SoMe, ville konspirasjonsteorier og at dette blir "brukt" (Jeg tenker feks på han som hadde bestemt seg for å ta H.Clinton fordi hun var ledere av en pedofiliring)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat