Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-17, 20:49   #244
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

H.... j.... f.... læreren på nettstudiet mitt som ALDRI svarer på noen av henvendelsene mine, og nå er det bare litt over en uke til eksamen. Og nå kommer jeg ikke videre i studiene før jeg får svar, for noen av dokumetene som jeg trenger til å løse de neste to innsendingene mangler av en eller annen interessant grunn. Og det er noen feil med programmet, så jeg får ikke gjort noe. Og siden det nå er langhelg spørs det om jeg hører noe som helst før tirsdag. DET har jeg for s... f... ikke tid til.

Forrige henvendelse jeg sendte til ham fikk jeg svar på etter en uke (!), og da var det en setning... Og en beklagelse for at han hadde brukt så lang tid på å svare. Han har fått lumbago, og klarer ikke å sitte ved PCen å svare på henvendelser og retter innsendinger. Det er jo selvsagt ikke bra, og jeg synes synd på ham, men jeg er litt usikker på om det er riktig at sånt skal gå ut over oss studenter?? Hvis han er så syk at han ikke kan gjøre jobben sin, så tett oppunder eksamen, så bør de vel skaffe noen andre som kan svare på henvendelser? Vi betaler tross alt ganske mye for disse studiene (synes jeg), og vi sitter jo stort sett mutters alene hjemme og leser dette. Det burde vel ikke være for mye forlangt å få hjelp til kritiske ting innimellom synes jeg. HMF!

Hilsen VELDIG stresset, sur, irritert, frustrert og trist og lei nordlending.

__________________
Njulaif er ikke aktiv