Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-19, 14:24   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.932
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokosttips til barn som ikke er sultne?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Frokostblanding er ikke bare frokostblanding. I den ene typen Cherios er det over 20% tilsatt sukker, så det har vi satt ned foten for. Sønnen hadde helst spist den. Men han spiser Weetabix, grove polarbrød eller toast.

Å si at en tenåring/nesten tenåring kan spise usunn frokost og kompensere med sunn mat resten av dagen blir helt meningsløst. Jo eldre de blir, jo mindre kontroll har man på kostholdet, og det er ganske ekstremt hva videregående-elever spiser i løpet av en dag.

Jeg vet jo det! Jeg snakket om de som generaliserer og sier at frokostblanding er usunt. Det er brød også, hvis man skal generalisere sånn.

Det finnes veldig sunne frokostblandinger. Det finnes også usunne. Jeg har aldri hatt dem i hus, så jeg vet ikke hva de heter og forskjellen på dem.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat