Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-23, 20:01   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig er det å kjøre trygt med henger på langtur?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Og den dekkes av bilens forsikring så trenger ikke det heller.

Veldig greit å vite.

Har så smått begynt å fylle bil i kveld. Ikke noe trangt enda, ettersom jeg ikke er halvveis en gang. Det ble pizza-pause. Skal fortsette når jeg har lagt yngste. Men jeg vet jo at det blir trangt. For alt har sin faste plass og det er alltid noen ting det egentlig ikke er plass til. Og jeg har fylt en liten bag ekstra, rett og slett fordi alle har mer litt mer klær (lenger før vi kommer til klesvask - mulighet enn vanlig samt noe mer ruskete værmelding og større unger er større klær, så da er det noen ting som ikke får plass i de små baggene deres.) og vi skal helst ha med en sekk diskgolf, mannens sekk er trolig definitivt for stor, han låner en mindre sekk som tilhører guttungen og tar med et utvalg disker....

Det camping er viktig for meg og å senke pulsen min, er diskgolf viktig for ham på samme måte. Han har jo lovet sin søster å gå en runde med dem der de bor (som jeg egrnelig lurer på om kan være ikke så langt fra deg?) så vi bør få dem med.

Men, om bilen bare eksploderer på gårdstunet der og ikke lar seg lukke igjen med alt inni så får vi oppsøke felleskjøpet eller noe sånn og satse på å finne tak i en henger der.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat