Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-20, 08:42   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk. Hette ja. Hmm. Ser at Kari Traa også har hette. Har liksom avskrevet hette, men det er deilig, altså?

Den fra Lanulva, er det virkelig til å ha rett på kroppen? Den ser veldig tjukk ut.

De har to typer, en tynn og en tykk. Begge er veldig myke (den tykke er like tykk som, men mye mykere enn Ulvang Rav, og mer ettersittende, på godt og vondt), så for min del kan jeg ha begge rett på kroppen, men den tynneste er beregnet på å ha under.

Det er ikke hetta først og fremst som gjør at jeg liker den Devold-genseren, det er tykkelsen og fasongen. Det er liksom godt "hold" i stoffet, den er lang og god, og kryper ikke oppover, og den har lange ermer med tommelhull. Det er deilig at den går godt opp i halsen også, men hetta har jeg sjelden på meg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat