Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-20, 00:34   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ulltrøye med halvhøy "turtle neck" er din favoritt?

De hadde mye Devold Breeze på Norwegian Outlet. Jeg kjøpte en blå i S. Jeg håper jeg blir fornøyd, for passformen var ikke helt optimal, men jeg tror det skal funke ganske greit. Den er bittelitt stor, både vid og lang, men ermene er bittelitt snaue. Derfor kunne jeg verken gå opp eller ned i størrelse. Men jeg liker at den er så tynn som den er.

Jeg skal også skaffe meg en Ulvang Rav, helst den rosa/lilla. Vil ha en litt tykkere trøye også. Noen som vet hvordan den er i størrelsen? Må nok lete på nettet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat