Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-19, 13:01   #94
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens besteforeldre - egotrippere?

Dette er vel personavhengig som så mye annet. Moren min påstår at hun savner barna mine sånn, men bor i overkant av en time unna og ser dem, og oss voksne, maks fire ganger i året. Til tross for at hun selv påstår å være en skikkelig "mormor".

Hadde mannen og jeg trengt barnevakt en uke for å reise bort sammen hadde det vært langt mer naturlig å spørre svigers om hjelp, og de bor mer enn hundre mil unna.

Min mors, og mine barns, tap.

På siden; nå har jeg gjenopptatt kontakten med min far etter mer enn femten år og da jeg fortalte moren min det spurte hun spydig om det var sånn å forstå at han skulle få barna på besøk. Så hun har ikke tid til dem, men han skal ikke "stjele" hennes tid? Folk, ass.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat