Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-15, 15:39   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere av og til uten ungene?

Vi spiser "ofte" ute uten ungene, men ikke så ofte "kosemat" hjemme uten at de også får tilbud om noe kos. De er jo våkne omtrent like lenge som meg.

Men hvis vi vil ha indrefilet foreksempel, så tilbyr vi ungene pannekake eller pasta med ost og pølse, så er alle fornøyde.


Vi har ikke supergodøkonomi. Helt vanlig, vil jeg tro. Så det merkes godt på pengene om vi er 2 som skal spise biff, eller om vi er 4. Og så lenge ungene koser seg minst like mye med noe annet, så syns jeg det er helt greit å gjøre det sånn.
Hvis vi spiser ute uten ungene så er det av økonomiske hensyn også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat