Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-11, 14:09   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hage for dummies. Bokanbefalinger, tips og råd ønskes

Jeg er som Hermine: When in doubt. Read a book.

Jeg har fått hus, som jeg kan litt om fra før. Og med det fulgte det en flott hage, som jeg ikke kan noe om. Jeg er på det nivået at jeg kvier meg for å luke i bedene mine, siden jeg er usikker på hva som er ugress og hva som er blomster.

Jeg kjenner igjen en løvetann når jeg ser den. Også når den ikke blomstrer, men der går omtrent grensen.

Og da lurer jeg på om noen kan anbefale en "hagebok for dummies". (Eller har lyst til å komme på besøk og lære meg om forskjellene på ugress og roser. Jeg spanderer kaffe og vafler.)

Og mens jeg har en tråd om emnet: Kan noen informere meg om det er noe man bør gjøre med en plen på denne tiden av året? Vi har en plen som tilsynelatende er flott, men som ved nærmere ettersyn viser seg å bestå av 50/50 plen og mose. Jeg kan tenke meg å redusere andelen mose på sikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat