Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 14:06   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg kan ikke helt se behovet jeg?

Tenker at man får tåle litt, og heller si i fra når det skjer. Syntes sånne regler som er til for å "oppdra folk" ikke er noe særlig. Vil man ikke holde seg innafor akseptable rammer, så tror jeg også at man glatt overser regler.

Jeg tror det blir veldig slitsomt for Fp-sjefene å skulle håndheve dette, for grensene er ikke 100 % klare. Det er bedre å se ann hver enkelt sak evt, så handle dertil. Om en person går over streken en gang, greit nok, men om det skjer flere ganger daglig feks, så burde ting stille seg anderledes.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat