Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 21:42   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til aktiviteter ca en times omkrets rundt Stavern?

Min 15-åring elsker fortsatt trampolinepark, men mulig hun ikke hadde giddet alene.

Dere må ta en tur til Mølen hvis dere ikke har vært der tidligere. Det er i sykkelavstand hvis dere liker å sykle, også i gangavstand hvis dere vil ha en dagsmarsj på kyststien. Litt avhengig av hvor interessert 15-åringen er i å tenke skole utenfor skoleåret, går det an å lese seg litt opp om området i forkant, og ta et dypdykk i steinutstillingen som er der. Man kan også kjøre dit, men det kan være vanskelig å få parkert i helger når det enten er veldig fint vær eller veldig mye vind. Populært sted å ta bilder når det er litt vær. Det går også an å parkere f.eks i Nevlunghavn, gå til Mølen via vegen og så tilbake via kyststien, eller lignende. Min 15-åring synes riktignok Mølen er noe av det dølleste som finnes, men jeg håper at det finnes andre som liker stedet.

Dere bør uansett gå et strekk av kyststien, uansett hvor dere starter.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat