Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 10:18   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere dessert?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Farmor laget appelsinris. Som jeg husker som riskrem med appelsinsmak?

Åh, det er så godt! Har ikke smakt det på mange år, det var min favoritt som liten. Mormor laget det også, så hadde vi det et par ganger i Heimkunnskapen på skolen.

Vi har, som flertallet her, dessert en ytterst sjelden gang. Julaften er det alltid riskrem (og av og til moltekrem i tillegg) til dessert. Ingen orker den egentlig men mandelen er gjemt i en av skålene og da går det ned under tvil.

Vi ender som regel opp med å spise såpass mye middag at dessert ikke kommer på tale, det er jo fullt i magen. Jeg hadde tidligere som mål å alltid ha tradisjonsmiddag inkludert dessert hver eneste søndag, men siden alle var så mette så ble det liksom ingen hit. Vi har ofte is en stund etter maten (kveldskos) i helgene da, kanskje bare en pinneis eller noe, eller jeg baker noe lett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat