Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 22:39   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere dessert?

Jeg spiser dessert noen ganske få ganger i året, men jeg spiser faktisk ofte noe som andre kanskje ville karakterisert som dessert som et måltid. For eksempel lager jeg ofte en skål med cottage cheese, en liten dæsj lemon curd eller godt syltetøy og noen valnøtter oppå, eller cottage cheese blandet med vanilje- og kaffeskyr. Det er veldig godt og nokså dessertaktig, men jeg spiser det gjerne som lunsj eller kvelds. Eller rester av kald byggrynsgrøt med litt cottage cheese (ja, jeg elsker det!) og bær.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat