Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 23:47   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Fra spøk til alvor: Hvis du leser den siste tråden der iallfall jeg ble sittende og måpe: Stolt over søsteren min (Fibi), tror jeg det var, skulle vel svaret gi seg selv.

Jeg tenkte vel ikke akkurat at jeg skulle snakke nedsettende om FP da. Det ville jo bli litt som å skite i eget reir, siden jeg også tilbringer en god del tid her inne. Det finnes riktignok mennesker som jeg oppfatter som utrolig- over the top-PK i noen sammenhenger, (som i tråden jeg nevner ovenfor) men som jeg er veldig enig med i andre. Kan nok være det selv også til tider. Det er jo ikke noe galt i å være politisk korrekt, men jeg oppfatter det som litt komisk hvis det "tar helt av."

Og skremmern: Måtte du quote et innlegg der jeg har en skrivefeil?
(Uttrykket)


Sist redigert av rine : 14-12-08 kl 23:54.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat