Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-20, 17:24   #178
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Det er en tragedie for familien, men det er også en veldig alvorlig sak. For det første fordi man har skapt et inntrykk av et alvorlig trusselbilde mot landets øverste politiske myndighet, noe som er egnet til å skremme og skape utrygghet for svært mange. For det andre fordi truslene og inntrykkene de har skapt er av en sånn art at det har skapt splittelse, mistenksomhet og utrygghet også for de som det har blitt gitt inntrykk av står bak (anti-rasister, innvandrere). For det tredje fordi truslene har blitt brukt som skyts mot teatergruppa og teateret av en rekke fremtredende politikere og til og med landets statsminister.

Gitt at hun er skyldig tenker jeg at alvorlighetsgraden er så stor at det er grunn til å forvente streng fengselsstraff. Sykdom i etterkant er sånn sett ikke relevant for straffeutmålingen tenker jeg. Jeg har ikke sett at det har fremkommet noen påstand om utilregnelighet?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat