Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 09:46   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødlei 1,5-åring

Liker han hjemmelagde karbonader/kjøttkaker der du kan mose inn feks. revet løk, brokkoli, gulrot osv? Da kan han jo spise sånne rett i hånda, det gjør mine. Jeg pleier å lage en haug og ha i fryseren. Og har du prøvd å gi makrell i tomat rett fra boksen? Mine elsker det, og det er jo veldig lettvint, spesielt med de små porsjonsboksene. 2-åringens faste lunsj før var alltid 2 sånne bokser med skje, samt litt frukt og grønt ved siden av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat