Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-19, 11:58   #31
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt lille land - Trond og Haddy

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Han tok da selvkritikk i programmet, hvorfor mener dere at han ikke tar innover seg at han har gjort feil? Det ene utelukker ikke det andre. Og at dette er brukt i maktkamp i partiet tviler jeg ikke på.

Ja, han tar selvkritikk, men det virker ikke som han forstår at dette får konsekvenser for hans karriere som politiker, at det handler om tillit. Jeg får inntrykk av at han mener dette ligger langt tilbake i tid, han har lært nå og er dessuten ikke singel lenger. Og snakker om «skal ikke en statsråd få være singel?». Jeg får inntrykk av at han mener oppførselen var helt normal oppførsel for en som er singel, men at det eneste problemet var at han sjekket opp kvinner så mye yngre enn han og som han sto i en maktposisjon til. Og i programmet fremstår han/de veldig som offer, at han har vært offer for maktkamp i AP av noen som vil han vondt. Programmet innledes også med at «mange snakket om at han kunne ta over som partileder etter Jonas», men så ble han altså «utsatt» for dette.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat