Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-18, 10:22   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hindre ras i skråning

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt at det holdt med to til tre planlegger.

Vet ikke helt hva definisjonen av ras er, men utgangspunktet er at jeg ikke ønsker at pukkstein og slikt skal spre seg litt utover. Nå er alt samlet.

Det handler vel litt om at jeg jobber med dette til daglig, men når det er snakk om pukkstein som sprer seg litt utover så blir jeg (heldigvis) ikke involvert. Men det er til tider mange problemer med større hageutfyllinger i bratte skråninger, som glir ut og lager skade på naboeiendom i perioder med snøsmelting og nye nedbør, støttemurer som kollapser o.l. (og dette regnes som "små" hendelser), og jeg så for meg at det var slike ting du ville hindre. Her virker det som om det mer er et hagespørsmål enn et massestabiliseringsspørsmål, og hage har jeg lite greie på. Ville også spurt om råd på et hagesenter/gartneri.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat