Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 22:46   #63
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg toker teksten over her til at du mener du instinktivt kan kjenne om et menneske du treffer kan like å kaste en vase i veggen, og at det å være rundt et slikt menneske gjør deg ukomfortabel. Det var vel ikke det du mente?

Jeg kan føle det ubehagelig å være rundt mennesker som i en "vanlig" hverdag framstår som aggressive eller ustabile, men det er jo noe helt annet. Slikt vil jo være veldig situasjonsbetinget. Å slå i stykker noe i et kontrollert miljø betyr ikke at man etterpå skal hjem for å banke opp dama eller har tenkt å slå ned noen i taxi-køen.

Ja, jeg mente folk med det jeg tolker som aggressiv eller litt ukontrollert temperament.
Jeg skjønner hva du mener med at Smashrom gir situasjonsbetinget, og kanskje ønsket aggresjon, og er for så vidt enig, men jeg kjenner at for meg er det skummelt å vite at noen mennesker tyr til slikt for å få utløp for noe. Eller enda verre, på gøy.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat