Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-22, 09:51   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.140
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kan man lære seg å pynte?

Du har jo fått masse tips her nå, jeg vil som flere nevne dette med pinterest, og interiørblader (de har dette på biblioteket) for inspirasjon. Og tenk gjennom hva du liker. Jeg liker farger og loppis og "litt av hvert", i sterk motsetning til de som liker sort/hvitt/grått og at alt skal være likt og matche og mer strigla.

Vi har diverse på veggene, alt fra gjøkur, metallskilt, porselensfat, rosemalte fat, kunst og plakater. Men jeg liker det, og jeg syns det gir god stemning. Du kan jo faktisk se hvordan vi har det, siden vi skal selge leiligheten nå og den ligger på finn (og viser seg fra sitt beste)! Jeg har egentlig veldig mye mer planter enn det du ser i bildene, i vinduskarmene særlig.

__________________
2001 - 2003 - 2014

Sist redigert av Magica : 26-10-22 kl 10:16.
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat